۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵

مدیر جهاد کشاورزی سرعین خبر داد؛

آغاز سرشماری کشاورزی در سرعین

آغاز سرشماری کشاورزی در سرعین

سرعین- مدیر جهادکشاورزی شهرستان سرعین گفت: سرشماری کشاورزی به منظور جمع‌آوری اطلاعات دقیق و کامل از وضعیت کشاورزان و بهره‌برداران در سرعین آغاز شد.

داور داوردان در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز سرشماری کشاورزان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این سرشماری به منظور جمع‌آوری اطلاعات دقیق و کامل از وضعیت کشاورزی و بهره‌برداران این حوزه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سرشماری کشاورزان یکی از اقدامات ضروری برای بهبود برنامه‌ریزی و توسعه پایدار در بخش کشاورزی است، افزود: سرشماری از ۱۲ آبان ماه سال جاری شروع خواهد شد که این اطلاعات به ما کمک می‌کند تا نیازهای واقعی کشاورزان را شناسایی کرده و برنامه‌های حمایتی مناسبی را طراحی کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرعین با اشاره به اهمیت این سرشماری گفت: با توجه به شرایط اقلیمی خاص شهرستان سرعین و نوع محصولات کشاورزی که در این منطقه کشت می‌شود، اطلاعات دقیق از وضعیت کشاورزان می‌تواند به بهبود کیفیت تولید و افزایش بهره‌وری کمک کند.

داوردان خاطرنشان کرد: کشاورزان می‌توانند با همکاری و مشارکت فعال در این سرشماری، به ما کمک کنند تا تصویر دقیقی از ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان سرعین به دست آوریم.

وی از همه کشاورزان خواست تا در این طرح ملی همکاری کنند و تصریح کرد: در این طرح داده‌ها در حوزه کشاورزی، دامداری، باغداری، پرورش ماهی و زنبورداری جمع‌آوری می‌شود و نتیجه آن تولید به هنگام داده‌ها برای برنامه‌ریزان بوده است که این به توسعه و آبادانی کشور کمک می‌کند.

کد خبر 6270737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha